מצב:  

אסטרטגיות למידה לחטיבת ביניים

הוראה מתקנת

אבחון בשלות לכתה א'

אבחון הדלגה

אסטרטגיות למידה לחטיבת ביניים

הוראה מתקנת

אבחון בשלות לכתה א'

אבחון הדלגה

קורס אסטרטגיות למידה לכתות ז'-ח'

בחודש מרץ ייפתח קורס אסטרטגיות למידה לתלמידי כתות ז'-ח' פרטים במרכז

 
מחירים מוזלים לחברי קופ"ח כללית

חתמנו הסכם עם קופ"ח כללית ואתם נהנים ממחירים מסובסדים

 
הכנה לכתה א'

חוג מוכנות לכתה א' שנתי יפתח במאי. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו במייל או בטלפון.

 
קורס אסטרטגיות למידה לכתות ז'-ח'

בחודש מרץ ייפתח קורס אסטרטגיות למידה לתלמידי כתות ז'-ח' פרטים במרכז

 
מחירים מוזלים לחברי קופ"ח כללית

חתמנו הסכם עם קופ"ח כללית ואתם נהנים ממחירים מסובסדים

 
הכנה לכתה א'

חוג מוכנות לכתה א' שנתי יפתח במאי. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו במייל או בטלפון.

 

תמי רוסו לייזרוביץ – תרפיסטית בהבעה ויצירה ומנהלת המרכז. בעלת תואר שני M.A. in Expressive  Therapies  מאוניברסיטת לזלי בבוסטון ותואר ראשון בחינוך מיוחד ממכללת בית ברל. לתמי ניסיון עשיר ורב שנים בטיפול בילדים ומבוגרים ובהדרכות הורים. עבדה בעבר ביחידה לילדים ולנוער במרפאה לבריאות הנפש תרצ"ו בחולון, ביחידת הטראומה במרפאה לבריאות הנפש ברמת-חן  ובמרפאת חוץ ניצנים.בית חולים אברבנאל. 

בנוסף לניהול המרכז ועבודתה כתרפיסטית, תמי מתנדבת מזה שש שנים בעמותת נט"ל – נפגעי טראומה על רקע לאומי.

עמרי רון– פסיכולוג קליני מומחה. בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל-אביב. סיום בהצטינות. לעמרי נסיון רב שנים בטיפול ואבחון של ילדים, מתבגרים ומבוגרים ממגוון אוכלוסיות ומסגרות טיפוליות:  טיפול פרטני בילדים בפנימיית אחוזת שרה,פסיכולוג במרפאה לברה"ן, קופ"ח כללית, רמת גן, הנחיית סדנאות בנושא תקשורת בין אישית, בי"ח איתנים, מנחה קבוצות וסדנאות במדרשה החינוכית של צה"ל, שרותי היעוץ לסטודנט, אוניברסיטת בר-אילן, פסיכולוג ביחידה הקלינית, השירות הפסיכולוגי חינוכי תל- אביב, מנחה בתכנית למניעת סמים, המחלקה לקידום נוער בעירית תל-אביב, מדריך חינוכי ב"מקום אחר", מרכז סיוע ומחסה לבני נוער חסרי קורת גג, המרכז הקהילתי לבריאות הנפש ע"ש בריל תל-אביב, רמת חן, מחלקת הנוער, המרכז לבריאות הנפש שלוותה, מדריך חינוכי בהוסטל "בית עלם" של רשות חסות הנוער.

במסגרת עבודתו ב"מרכז הבעה" עמרי מבצע אבחונים פסיכולוגיים, אבחונים משולבים - פסיכודידקטיים, אבחונים פסיכודיאגנוסטיים, טיפולים רגשיים ומנחה קבוצות הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

רם ארד - פסיכולוג קליני מומחה. בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית, המכללה האקדמית תל-אביב-יפו, תואר שני בפילוסופיה והיסטוריה של המדעים והרעיונות, אוניברסיטת ת"א, ותואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה מאוניברסיטת ת"א - סיום בהצטיינות. רם בעל ניסיון רב בטיפול בילדים ובבוגרים, במגוון רחב של קשיים, ובכלל זה בחרדה, דכאון, פוסט-טראומה ובעיות התנהגות. עבד בעבר במגוון מסגרות טיפוליות:  טיפול ואבחון ילדים ונוער, הדרכות הורים, ועבודה שוטפת עם גורמי חינוך ורווחה באשפוז יום, היחידה לילד ולמתבגר, בי"ח ברזילי, טיפול ואבחון בוגרים וחבר בועדת סל שיקום מרפאתי במרכז לברה"נ, קריית גת, טיפול ואבחון ילדים ובוגרים במרפאה לברה"נ תרצ"ו בחולון, הדרכה במחלקת נוער במרכז לבריאות הנפש "שלוותה", הדרכה במועדון נוער אנו"ש, סניף תל-אביב.

 במסגרת עבודתו ב"מרכז הבעה" רם מבצע אבחונים פסיכולוגיים, אבחונים משולבים - פסיכודידקטיים ואבחונים פסיכודיאגנוסטיים וטיפולים רגשיים.

גליה רוקח – מאבחנת דידקטית, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני בחינוך מיוחד - אבחון וטיפול לקויות למידה מאוניברסיטת בר אילן. גליה  מאבחנת דידקטית בפרויקטי אבחון לאוכלוסיות מתקשות, מורה להוראה מתקנת העובדת עם תלמידים מתקשים בגילאי ב' – יא', מדריכת תפקודי למידה בחטיבת ביניים ומדריכת מורים וקבוצות תלמידים.

במסגרת עבודתה ב"מרכז הבעה" גליה מבצעת אבחונים דידקטיים ומנחה קבוצות הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

עדי גור – מאבחנת דידקטית, בעלת תואר שני מהחוג לאבחון לקויות למידה והוראה מתקנת מטעם אוניברסיטת בר אילן במסלול עם תזה - סיום בהצטיינות ובעלת תואר ראשון במסלול פסיכולוגיה, תקשורת ומשאבי אנוש מטעם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב - סיום בהצטיינות. עדי בעלת נסיון רב באבחון ובהוראה מתקנת עם מגוון רב של גילאים ואוכלוסיות. עבדה ועובדת כמאבחנת דידקטית בעברית ובמתמטיקה ומורה להוראה מתקנת לכל הגילאים, במכון חדד באוניברסיטת בר אילן, סופרויז'ן – מדריכה ומלווה סטודנטים המאבחנים במסגרת עבודת הפרקטיקום שלהם, בלימודיהם לתואר השני, בחוג לאבחון וטיפול בלקויות למידה באוניברסיטת בר אילן, מרצה בנושא הפרעות קשב וריכוז ואסטרטגיות למידה במכללת תלפיות, מרצה בנושא אסטרטגיות למידה לתלמידי חטיבות ביניים במסגרת תוכנית "כנפיים".  

במסגרת עבודתה ב"מרכז הבעה" עדי מבצעת אבחונים דידקטיים ומדריכה קבוצות אסטרטגיות למידה לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

נורית טל – מורה להוראה מתקנת ומנחת קבוצות הכנה לכתה א'. נורית בוגרת בהוראהB.Ed     , במכללה לחינוך , סמינר הקיבוצים, ובעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ממכללת לוינסקי. בנוסף, נורית בעלת תעודת מאבחנת דידקטית מ"ניצן" ותעודת מאמנת ממכללת לוינסקי . לנורית שנים רבות של נסיון כמורה להוראה מתקנת, מורה משלבת, גננת שיח ומורת מתי"א.

 

 

 

 

 

 

 

תמי רוסו לייזרוביץ – תרפיסטית בהבעה ויצירה ומנהלת המרכז. בעלת תואר שני M.A. in Expressive  Therapies  מאוניברסיטת לזלי בבוסטון ותואר ראשון בחינוך מיוחד ממכללת בית ברל. לתמי ניסיון עשיר ורב שנים בטיפול בילדים ומבוגרים ובהדרכות הורים. עבדה בעבר ביחידה לילדים ולנוער במרפאה לבריאות הנפש תרצ"ו בחולון, ביחידת הטראומה במרפאה לבריאות הנפש ברמת-חן  ובמרפאת חוץ ניצנים.בית חולים אברבנאל. 

בנוסף לניהול המרכז ועבודתה כתרפיסטית, תמי מתנדבת מזה שש שנים בעמותת נט"ל – נפגעי טראומה על רקע לאומי.

עמרי רון– פסיכולוג קליני מומחה. בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל-אביב. סיום בהצטינות. לעמרי נסיון רב שנים בטיפול ואבחון של ילדים, מתבגרים ומבוגרים ממגוון אוכלוסיות ומסגרות טיפוליות:  טיפול פרטני בילדים בפנימיית אחוזת שרה,פסיכולוג במרפאה לברה"ן, קופ"ח כללית, רמת גן, הנחיית סדנאות בנושא תקשורת בין אישית, בי"ח איתנים, מנחה קבוצות וסדנאות במדרשה החינוכית של צה"ל, שרותי היעוץ לסטודנט, אוניברסיטת בר-אילן, פסיכולוג ביחידה הקלינית, השירות הפסיכולוגי חינוכי תל- אביב, מנחה בתכנית למניעת סמים, המחלקה לקידום נוער בעירית תל-אביב, מדריך חינוכי ב"מקום אחר", מרכז סיוע ומחסה לבני נוער חסרי קורת גג, המרכז הקהילתי לבריאות הנפש ע"ש בריל תל-אביב, רמת חן, מחלקת הנוער, המרכז לבריאות הנפש שלוותה, מדריך חינוכי בהוסטל "בית עלם" של רשות חסות הנוער.

במסגרת עבודתו ב"מרכז הבעה" עמרי מבצע אבחונים פסיכולוגיים, אבחונים משולבים - פסיכודידקטיים, אבחונים פסיכודיאגנוסטיים, טיפולים רגשיים ומנחה קבוצות הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

רם ארד - פסיכולוג קליני מומחה. בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית, המכללה האקדמית תל-אביב-יפו, תואר שני בפילוסופיה והיסטוריה של המדעים והרעיונות, אוניברסיטת ת"א, ותואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה מאוניברסיטת ת"א - סיום בהצטיינות. רם בעל ניסיון רב בטיפול בילדים ובבוגרים, במגוון רחב של קשיים, ובכלל זה בחרדה, דכאון, פוסט-טראומה ובעיות התנהגות. עבד בעבר במגוון מסגרות טיפוליות:  טיפול ואבחון ילדים ונוער, הדרכות הורים, ועבודה שוטפת עם גורמי חינוך ורווחה באשפוז יום, היחידה לילד ולמתבגר, בי"ח ברזילי, טיפול ואבחון בוגרים וחבר בועדת סל שיקום מרפאתי במרכז לברה"נ, קריית גת, טיפול ואבחון ילדים ובוגרים במרפאה לברה"נ תרצ"ו בחולון, הדרכה במחלקת נוער במרכז לבריאות הנפש "שלוותה", הדרכה במועדון נוער אנו"ש, סניף תל-אביב.

 במסגרת עבודתו ב"מרכז הבעה" רם מבצע אבחונים פסיכולוגיים, אבחונים משולבים - פסיכודידקטיים ואבחונים פסיכודיאגנוסטיים וטיפולים רגשיים.

גליה רוקח – מאבחנת דידקטית, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני בחינוך מיוחד - אבחון וטיפול לקויות למידה מאוניברסיטת בר אילן. גליה  מאבחנת דידקטית בפרויקטי אבחון לאוכלוסיות מתקשות, מורה להוראה מתקנת העובדת עם תלמידים מתקשים בגילאי ב' – יא', מדריכת תפקודי למידה בחטיבת ביניים ומדריכת מורים וקבוצות תלמידים.

במסגרת עבודתה ב"מרכז הבעה" גליה מבצעת אבחונים דידקטיים ומנחה קבוצות הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

עדי גור – מאבחנת דידקטית, בעלת תואר שני מהחוג לאבחון לקויות למידה והוראה מתקנת מטעם אוניברסיטת בר אילן במסלול עם תזה - סיום בהצטיינות ובעלת תואר ראשון במסלול פסיכולוגיה, תקשורת ומשאבי אנוש מטעם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב - סיום בהצטיינות. עדי בעלת נסיון רב באבחון ובהוראה מתקנת עם מגוון רב של גילאים ואוכלוסיות. עבדה ועובדת כמאבחנת דידקטית בעברית ובמתמטיקה ומורה להוראה מתקנת לכל הגילאים, במכון חדד באוניברסיטת בר אילן, סופרויז'ן – מדריכה ומלווה סטודנטים המאבחנים במסגרת עבודת הפרקטיקום שלהם, בלימודיהם לתואר השני, בחוג לאבחון וטיפול בלקויות למידה באוניברסיטת בר אילן, מרצה בנושא הפרעות קשב וריכוז ואסטרטגיות למידה במכללת תלפיות, מרצה בנושא אסטרטגיות למידה לתלמידי חטיבות ביניים במסגרת תוכנית "כנפיים".  

במסגרת עבודתה ב"מרכז הבעה" עדי מבצעת אבחונים דידקטיים ומדריכה קבוצות אסטרטגיות למידה לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

נורית טל – מורה להוראה מתקנת ומנחת קבוצות הכנה לכתה א'. נורית בוגרת בהוראהB.Ed     , במכללה לחינוך , סמינר הקיבוצים, ובעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ממכללת לוינסקי. בנוסף, נורית בעלת תעודת מאבחנת דידקטית מ"ניצן" ותעודת מאמנת ממכללת לוינסקי . לנורית שנים רבות של נסיון כמורה להוראה מתקנת, מורה משלבת, גננת שיח ומורת מתי"א.

 

 

 

 

 

 

 

e
e
merkazhabaa@gmail.com:מרכז הבעה, אבחון וטיפול לכל הגילאים, שדרות ירושלים 86, רמת גן,52363,טלפקס - 03-6745386, דוא"ל
merkazhabaa@gmail.com:מרכז הבעה, אבחון וטיפול לכל הגילאים, שדרות ירושלים 86, רמת גן,52363,טלפקס - 03-6745386, דוא"ל